Gyakran Ismételt Kérdések
Szállítás
Milyen szállítási módok elérhetőek?
Vásárlóink két féle szállítási mód közül választhatnak. A GLS Futárszolgálat, illetve a Magyar Posta Zrt. Csomagküldő szolgáltatásai közül.
Mennyi a szállítási idő?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 4-6 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól e-mailben folyamatosan tájékoztatunk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten, viszajelzünk a várható árubeérkezésről. Mivel a szállítási határidő egyes termékeknél változhat, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.
Mennyibe kerül a szállítás?
GLS esetén az alábbi díjak érvényesek:
A szállítási díj: 1590 Ft
A megrendelési folyamat végén a rendelés leadása előtt láthatod a végösszegbe kalkulát szállítási díjat.
30.000 Ft felett a szállítás díjmentes.
Magyar Posta Zrt. esetén az alábbi díjak érvényesek:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Külföldre is kérhetem a kiszállítást?
Csak Magyarországon értékesítünk, más országokba nem áll módunkban szállítani.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Barion bankkártyás fizetés
A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően, de ez nem kötelező. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013).
Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot.
Ennél a fizetési módnál kezelési költséget számolunk fel, melynek díja a megrendelési folyamatnál látható.
Banki átutalás
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted. Ebben az esetben, ha a termékek raktáron vannak, a fizetendő végösszegről először díjbekérőt küldünk, és ennek alapján az összeget át kell utalnod az Erste Banknál vezetett bankszámlánkra. Az összeg beérkezését követően indítjuk a rendelés feldolgozását.
Elállás
Meggondoltam magam, visszaküldhetem a terméket?
Internetes vásárlás esetén a fogyasztót (magánszemély esetén) megilleti a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból a fogyasztó vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti. Fontos azonban, hogy mivel áruházunk hajápolási termékeket (szépségápolási cikkeket) forgalmaz, higiéniai és termék szavatossági okokból csak és kizárólag a fel nem bontott és ki nem próbált termékeket tudjuk visszavenni. Bővebb információt az Általános szerződési feltételekben találhatsz.